sol och dop-förberedelser

lördagen håller snart på att gå över till söndag. mycket har jag gjort fast ändå inte så mycket.
genast på morgonen var jag och köpte dop-presenten tills imorgon.Sedan åkte vi till bönehuset här i byn för att hjälpa att ställa i ordning lite. Det var så otroligt varmt att jag bestämde att sola lite. Helt härligt hur varmt det var. I raka solskenet hade vi idag ca 38,7 grader. I skuggan dock bara 25. Sedan förde jag och min mamma min bror till sin kompis, då de skulle åka på kräftskiva. När vi kommit hem gick jag tibax för att sola lite mera. Läste på min bok och lyssna på fin musik.

Imorgon är det dop. måndagen skall jag jobba och packa. På tisdagen åker jag till österbotten. :) Blir nog bra dehär:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0