låång bussresa...

...blir det imoron då jag sätter mig i bussen som skall ta mig på körläger till Klippan i Munsala. ungefär 7 timmar är resan beräknad att ta, så hoppeligen kommer vi fram före 16.30 imoron. Skall spendera min sista lediga vecka av sommarlägret på körläger. trots att de blir en lång lång bussresa så skall de bli bra. Har möjlighet att snacka med människor och se ut på de fina landskapn;) skOjsKoJ:) 

förresten så blev min söta,gulliga,fina och lilla gudson och heta Mikael Kristian. Dopet var igår å de va o fint. :)

jaa-a.. nu skall jag nog gå och packa,ladda upp lite sånger på min mp3-spelare och sedan gå å tuti:)

 Ha en skön (för många) sista vecka på sommarlovet!!
kramZ//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0