bröllop,skol-up-date,

nu skall jag nog börja aktiver mig lite mer med att skriva blogg. men nu har det bara int blivit av p.g.a. många olika saker.tid,energi,ork och inspiration har saknats.. men NU Sonja Skärpning!!

Skolan har startat och allt har börjat fungera. Kursvalen har börjat bli bättre. denna period har jag geografi,religion,engelska,psykologi samt franska. Franska var en liten överraskning för mig, men eftersom jag annars skulle ha haft hål så tog jag det för att lära mig grundera samt för att få en kurs. Hittills har det varit riktigt roligt och lärorikt. Jag kan nu några fraser och lite fler ord. Hel skoj. Psykologi är en så lätt kurs. inga läxor,inget skrivande,inget prov,inga läxor bara olika övningar på timmarna. Skönt med en sån kurs. Engelska både vanlig samt en kurs i hur man debatterar på engelska. Det är roligt att degattera. Jag har visst nångång förut skrivit om debatterna som universitetet har på tisdag-kväll. Helbra. rella är otroligt intressant likaså geografi,för det mesta:)

Under denhär veckan har jag varit till Helsingfors för att köpa en bröllops-present tillsammans med Anna. Det blev-ja, kanske jag inte skall avslöja det här. Man vet aldrig vem som läser bloggen;) Fast knappast läser många den.

Imoron skall jag på bröllop till Österbotten. Närmare bestämt till Kristinestad. Alex&Toffe gifter sig. De e så skoj med bröllop!! Anna, Sören och jag åker tillsammans upp. Det är ju en liten bilresa, men sällskapet är nog så bra, så det ska nog bli skOjSkoJ!!

nu ska ja ta fram kläderna för imoron,gå till bastun och sedan ta en tidigt kväll. Eller visst, de kommer ju Without a Trace först.

Jaja, jag skall skriva om morgondagen när jag sedan orlar. Kommer hem natten mellan lördag-söndag. kanske kring en 2-3-tiden.

Kommentarer
Postat av: solsken

orlar? =)

2007-08-26 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0