babbel

skolan har börjat och nu har det lugnat ner sig så pass mycket att jag tar mig tid för att skriva lite. Har inte skrivit på länge.. så kanske jag börjar med det som hände förra veckan.

Körläger i Österbotten:
Det var jätteroligt att vara på läger och att få träffa alla gamla och nya medlemmar. Roliga sånger på engelska,tyska,svenska,swahili och ryska. Stranden var super och vädret jättebra dom 2 första dagarna sedan regna de dom andra. Vill ni läsa mera så kan ni gå in på www.mickelsson.net och läsa min artikel jag skrivit.

Sedan blev det skola för hela slanten. Jag orkar inte skriva allt, men systemet i gymnasiet funkade inte så bra  detta år. nu har det ändå lugnat ner sig lite och man kan börja ta det lite lugnare. Nu är det bara en dag kvar och sedan kommer det efterlängtade veckoslutet.

Lördag eftermiddag skall jag till Emilia på hennes dimissionsfest:) De ska bli skojskoj..:)

Nu ska jag fortsätta på min geografi-projekt.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0