åker omkring

Bröllopet var finfint!! Ursökt mat och kaka, sällskapet kunde inte ha varit bättre och det var bara en så otroligt fin dag. Så göad för A&T!!

Igen en vecka har gått, och det känns så skönt att äntligen få ett veckoslut. Imoron skall jag dock på möte till Helsingfors, och före det måste jag fixa lite grejer i storstan. Lite skolsaker samt inskaffa lite häften och grejs. Nya skor skulle också behövas samt kanske någon fin tröja nu till hösten men jag får se hur det blir. Möte imoron ja. Styrelsemöte.dom brukar kunna vara helt okey faktiskt. Har man gått sällskap så e de väl alltid roligt vad man än gör? :) 

På tal om hösten. Vädret blev visst ganska kallt,snabbt. Idag blev det att ta en lite varmare tröja och söka fram vantar på morgonen. Otroligt kallt var de.

Gjorde just ett test på helsing sanomats-sida. Resultaten blev: Jag är 71% kvinna och 21% man. 
 http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/default.asp 

Nu ska ja fixa mitt hår att det inte ser helsprängt imoron, sedan skall jag ännu skriva lite engelska-läxor.

Ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0