söndag

Söndag som sagt, har inte varit på jobb idag eftersom jag har försökt lära mig tyskans alla adjektivets ändelser, relativa pronomen och substantiverade adjektiv. Sista provet imoron sedan e de bara 6 veckor kvar av skola:) Jippii..


Mina sommarplaner e ganska färdiga eller ungefär. Jag skall jobba, fara till Pieksämäki, kanske de blir nån road-trip till Österbotte(typ likadan som förra året;)) sedan ska ja kanske vara hjälpledare och till Barcelona ha ja faktiskt tänkt på.. Dendär teamresan som TeamAction ordnar.. men kanske de int blir denhär sommaren. Kanske nästa och till något annat ställe:)

Jaja.. varför jag tog upp lite av mina sommarplaner idag är för att jag har en så sommarkänsla. De e ju faktiskt att sommaren NU har kommit och hoppeligen för att stanna:)


Nu skall jag fortsätta läsa lite tyska å sen tror jag att jag går ut:)


senare..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0