Gospel-konsert

oj vilken underbar konsert jag var på igår:) His Master's Noise hade konsert med Frank Ådahl, och dendär Frank e nog en otroligt bra musiker.;) Konserten började först 21.00 så jag var ganska sen hemma. Det var skönt att få gå å lägga sig efter en dag på jobb och sedan en sen kväll. Men det var nog värt att fara dit. Förövrigt träffade jag Cizi och Hanna. Linus,Christa och fler så jag bara, men hann tyvärr inte hälsa på. Det skulle jag ha velat, men en annan gång:)
Christa sjunger så fint:) Verkligen!!

Speciellt fastnade Frank Ådahls låt "Roots" och "Each time I pray" i mitt huvud:) De var jättebra!!

Idag skall jag bara slappa och snart fara och sporta lite, dvs cykla lite. Måst bara lite vila, när jag just åt en jättegod dajmkaka som mamma bakat;) 

Snart>cykla, sedan får man se vad som händer. Läxor borde läsas och sedan, jaa får se:)
ha en skön söndag! Det är ju så otroligt fint väder:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0