EC7

så va EC förbi. Det var roligt. :) Man kan int säga allt om de, men det var otroligt inspirerande talare,lovsången var jättehärlig och människorna var oxå jättetrevliga. :) Lärde känna massor bättre:) Några människor jag vill tacka som gjorde det bra är Bianca,Axel,Petter,Ilpo,Nicco,Johan,Benja,Hanna,Jossan,Caro och Gud förstås:) Egentligen gillar jag inte att skriva namn på bloggen eftersom jag inte kommer ihåg alla  just nu, men ni vet no alla vem jag tänker på:)

How great is our God,
Sing with me
How great is our God,
and all will see
How great, How great
Is our God


Nu är man då tibax till skolan. Provveckan började idag med matte prov, som inte gick sådär hemst bra. Man får hoppas på det bässta. Imorgon har jag ledigt men sedan på torsdagen är det enkka och på fredagen hissa. Måndagen är det sista provet för denna provvecka och det är tyska. Skall verkligen nästa v-slu läsa läsa läsa. Jag vill få bra i de provet.

Det var allt för mig denna gång.
ta de lugnt och sköt om er alla:)
Kramar// Sonja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0