armade regn

jaa-a idag har det bara regna regna och regna. Sommaren var ju redan här. Vart försvann den nånstans?
Min kära kompis Anna är n i Ungern och skickade ett sm åt mig och sade bl.a. att här är det så fint väder, solen skiner och det ör varmt. grrr.. Här regnar det bara!! Inte skoj alls!!

Fredag idag ja, inget speciellt. Ingen ungdomssamling för mig idag, fastän jag skulle ha behövts å sjunga idag men Noora är nu här och skall vara övernatten, så då stannade jag hemma. Nästa vecka igen,hoppeligen.

Imoron skall jag på jobb och på kvällen på gospelkonsert. His Masters Noise har konsert tillsammans med Frank Ådahl, om jag kommer rätt ihåg;) 

Igår var vi från skolan på debate till helsingfors. Julia och Toffe var laget som fick mest poäng och jag "gave the best speech during the high-school tournament":) så vi fick biobiljetter till pris;) Det var riktigt roligt att vara där:)


jaja, nu ska ja göra något nyttigt och inte bara sitta framför datan.
ha ett skönt veckoslut:)

Kommentarer
Postat av: Christopher

Tjenahejhopp på dig :) Jag är unggrabben som sjunger tenor i Missian Gospel Choir, bara så du vet^^
Ja, det var värst... Jag som trodde våren redan var på väg och så blir det kallt och höstlikt igen :P Men nu är det helt okej^^
Take care
//Chris

2007-04-22 @ 11:27:06
URL: http://gullboy.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0