torsdag-kväll!

Dagens låt: Leon- The Father's Welcome :)

Jaha, första inlägge..:) hade nog ett konto här förut men de har jag helt glömt bort.! skall föröska skärpa mej denhär gången!

nu e de verkligen höst:) de bara regnar å de e grått å dystert. Varför kan de int snart börja snöa?? då sku de bli såå myki bättre ;)

det har nog inte hänt nå speciellt under veckan..skall fara till prakticum på media-linjen  nästa period å de tror jag att kommer bli bra. men alrig vet man säkert!

har också fått ett erbjudande att ifall jag vill skriva en intervju till KUMMIN, Kyrkans ungdoms tidning. såklart vill jag de. jag tycker om å skriva å fota +att jag får lite pengar för de. pengar sku sitta ganska bra just nu! de börjar bli lite knappt me de!!  

nu har vi börjat gå igenom hur man skriver en material-baserad uppsats, å de verkar vara ganska lätt!? Hoppas ockås att de e de:)

nästa vecka e de provvecka och sen är det äntligen HD:) har gått å väntat på de såå länge :)

nu skall jag börja gå å sova att jag orkar sista skoldagen före v-slute å bokmässan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0