söndag..

ida är det ganska fint väder:) det regnar eller stormar inte som det gjorde igår!  igår trodde jag att jag skulle blåsa bort när jag gick från böle tågstation till mässcentret. Det var bokmässa där!
 Jag köpte 2 pocketböcker, en HBL t-skjorta´, och en Hillsong cd:) ja vet, de e ju bokmässa men när man hittar nåt man vill ha och man sökt efter måste man ju köpa det när det är till salu:) Jag träffade också Lukke och Maarit. och några andra halvbekanta.
 nu skall jag gå igenom frågorna jag skall fråga frida och tova idag. Jag åker idag in till H:fors och gör en intervju med dem till tidningen KUMMIN. Kyrkans Ungdoms tidning. Linus kommer och fotar oxå:)

efter det åker jag till min moster för att hon har födelsedag!
sen är det bara lite läxor som väntar +att jag borde läsa lite på biologi provet. annars tror jag inte att de går så bra!!

Ha en skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0