snö, snö..

äntligen har det idag snöat:) på ett sätt roligt för nu kommer hoppeligen vintern, men å andra sidan inte roligt att stå och vänta på en buss i ovädret. Idag är ett ypperligt exempel på hur det är att stå och vänta på bussen när den aldrig kommer, och ännu till när det snöar som mest. Bussen borde åka från nickby 16.35 och vara i paipis, där jag skall stiga av 16.50. Annika och jag gick till busstationen till kanske ca 16.30 och stod och väntade och väntade och väntade..ingen buss!! När klockan är typ 17.05 kommer bussen. Oj, vad jag blev arg!! jag förstår nog helt bra att den kommer så sent när det är så dåligt väder, men när den kommer sent fastän det skulle vara hur bra väder som helst! Don't get it!!

nu har jag läst lite fyssa, kanske inte tillräckligt men jag har ändå försökt och när jag skriver provet så försöker jag ändå mitt bästa. Det tycker jag ändå e de viktigaste:)

idag på elevkårens styrelsemöte nämnde någon om höjningstentamen. De skulle vara så bra, ifall de fanns i sibbo. Jag tycker att alla skall ha rätt att skriva om ett prov, om man vill. Kanske man har haft en dålig dag, eller inte på grund av någon annan orsak hunnit läsa så mycke eller kanske ngot annat. Vad vet jag? Men min åsikt e att höjningstentamen skall finnas!!

Snart, snart e de HD!! På fredagen 16.30 påker vi från Nickby:) I can't wait. De kommer vara så bra!

nu>>läsa fyssa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

I Närpes ordnas höjningstentamen två gånger i året; runt julen och i juni. Det funkar bra och känns skönt att det finns just "ifall om". Ibland kan man ju faktiskt misslyckas och då är det fantastiskt att det finns en andra chans... Jag har dock inte nyttjat möjligheten ännu, men det kanske kommer. :)

2006-11-01 @ 11:02:42
URL: http://kajsoli89.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ha så roligt på HD förresten!

2006-11-01 @ 11:03:08
URL: http://kajsoli89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0