lördag

Dagens låt:Unity-Tonight

Idag vaknade jag typ kvart över 8. varför vaknar man så tidigt på en lörda moron? vet int, men en orsak kan ju vara att jag om några minuter skall fara till bokmässan i böle. De är en årlig tradition  att åka dit. Förra året var det oxå likadan storm som de e idag. Förra året hade det t.o.m. snöat. Men kanske vi får lite snö nu inom dagarna.

annat jag skall göra idag är att jobba på mitt fyssa-arbete om teleskop. Vet int alls hu de går me de. men jag hoppas på det bästa:) vad annat kan man göra?

sen tror jag att det blir lite biologi som måst läsas inför provet. provveckan börjar på onsdagen till tisdagen. fysik-prov på onsdag, torsdag ledigt då skall bara en mat.bas.upps.lämnas in. försöker få den till onsdagen så behöver jag inte åka till skolan bara för en uppsats..! på fredagen biologi,måndag matematik och tisdagen ledigt. På veckoslute e de ju förstås HD:)
 Oj vad jag har väntat på de! ända sen förra året, typ ;)

Nu skall jag laga mig färdig och sen skall jag åka för att se om jag hittar någo trevliga böcker:)
 
Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0