veckoslut..

äntligen är det v-lut. har aldrig väntat så här mycket på ett v.slut som jag nu har gjort. inget speciellt skall hända mn man har ledigt. man får sova länga, inte behöva komma hem sent från skolan, man får bara bara hemma.:)

Imorgon skall jag ändå på julkonsertsövningar till skolan till 11.15. Det är ändå inte så värst faligt. Sedan på kvällen kommer jag att åka till Betania på US samt fira Biancas 18-årsdag:) Många av mina vänner har detta år fyllt 18:) Väntar tills jag själv fyller:)

Söndagen kommer jag bara att vara hemma. kanske mina syskon med familjer kommer och hälsar på. Min bror kommer också hem imorgon. På onsdagen åker han till Barcelona 3 veckor på jobbresa. jag väntar ännu på min födelsedagspresent ;D

Nu skall jag snart börja gå och sova eftersom det blivit lite lite sömn denna vecka.

Ha ett skönt veckoslut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0