sonjas dag

Dagens låt: Mariah Carey-All I want for christmas is you

Idag åkte jag till skolan för att skriva ett fysik-prov. Hmm..hur det nu sen gick vet jag nog inte.knappast så bra. 
när jag kom hem gick jag till mommo och äta. där väntade jag sen att mamma sku komma och hämta mig. Medan jga väntade så skrev jag lite till på min KUMMIN-artikel. Deadline e 10.11 men allti bättre att skriva den före de blir allför stressigt. Dessutom måst jag se hur mycket jag har före HD att jag sedan där kan intervjua Frida ännu. Jag bara hoppas att den blir bra. Linus va ju och fota så bilderna blir åtminstoen bra:) Han e no en snäll vän och en bra fotograf:)

Sen efteratt jag kom hem stack vi(mamma å jag) nästan genast tibax till nickby. Jag skulle till tandläkaren. Nu får jag inte använda min tandställning eftersom att jag håller på och få en visdomstand och de e helt uppsvullet. 

Nu kom jag för en liten stund hem, och hui va de e kallt. Man kan int tro att det redan e 1November. 

Nu skall jag skriv lite på min artikel sen är det nog lite biologi och material baserad uppsats som gäller:)

ha de bra och kom ihåg att Be:) De hjälper alltid!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0