snart...

...e de jul. okei kanske inte riktigt ännu men tiden går fort. Idag har jag varit till skolan för att öva till julkonserten. Vi övade första gången med anna vår sång och samtidigt första gången tillsammans med bände. De gick väl helt ok. Sen blir de julfest och julafton. Efter de kommer midvinterveckan:) oj vad jag inte skulle orka vänta till dess. okei jag har sagt att de inte e så roligt att de e i sibbo mn på samma sätt så känns de helt bra att de e så nära. De kommer att vara 2 lovsångsteam. ett som Maria Åsvik leder. Maria har varit ett år på hillsong i Australien och studerat lovsång,tror jag. De andra lovsångsteamet kommer att ledas av Elna Romberg. Jenna,alltså Elnas syster,kommer att vara med i ett och Christer,Jennas pojkvän kommer att vara med samt Christers bror Natte. De blir no så bra så bra:)kanske fler kommer vara med som jag känner. vem vet?   

Man kan redan anmäla sig till MVV på www.fmu.nu. Här finns också annan info om midvinterveckan samt om annat också. Kolla igenom sida, fastän du inte tänker anmäla dig!!

Nu skall jag gå och ta emot mina gäster. Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Anso

"samt Christers bror Natte"? int e väl christer och natte brorsor? :) what? :P

2006-12-06 @ 16:46:22
URL: http://anso.wordpress.com
Postat av: Anonym

nej nej..uups..förlåt. såklart inte att dom e brorssor:)

2006-12-07 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0