skön låt!

Halleluja, vi älskar dig Jesus

Vi är här för att prisa dig
Vi är här för att sjunga kärlekssånger till dig
Allt vi har vill vi ge till dig
Bara du ska äga våra liv

Halleluja, vi älskar dig Jesus
Halleluja, vi hyllar dig vår kung
Halleluja, vi ärar och tillber dig
Du är underbar!

Allt vad anda har ska prisa dig
Allt vad anda har ska ge dig ära
Med allt vi är så vill vi lova dig
Vi vill dansa, dansa inför dig!

En helt härlig lovsång som jag sjöng för första gången på Action i Fila i Hfors detta år! Måste bara sätta den hit så att alla skall förstå hur mycke jag älskar Honom! Han som dog för mig, han som dog för dig:)

Kommentarer
Postat av: Mad mind

Den sjöng dem första gången jag var i kyrkan för ca 2 månader sen. Det var mycket trevligt :-)

Titta gärna in på http://godhelpme.blogg.se och skriv någon kommentar.

Mvh

2008-01-05 @ 00:34:16
URL: http://godhelpme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0