prov..

idag hade jag inget prov men jag var ändå till skolan. Ia,alltså modda läraren var till skolan ifall man ville ha hjälp att skriva en mat.bas.uppsats så fick man fara dít. Jag for dit och det var nog till stor hjälp.

Skrev just så långt jag var färdig på min artikel till KUMMIN. bara typ 4000 tecken å de ska vara typ 6000+-1000. så måst ta och fråga frida lite på HD!

idag var jag igen till min mommo och äta. min kusin från sverige var också där. likaså min andra kusin och moster. mommo hade lagat så god mat.! 

jag ar också fått färdigt min material baserad uppsats, men nu är det BARA att skriva rent den. +att jag borde hinna läsa biologi. Jag borde måsta få bra i de!!

sen borde jga också hinna packa för HD:):) oj, vitsi, vi e liksom typ 87 stycken från sibbo som ska dit:)

Nu>>biologi,mat.bas.upps.renskrivning och köpa vinterskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0