ny vecka.!

nu ha en ny vecka igen börjat! jag har börjat i en ny skola. skolan jag nu skall gå i de följande 6 veckorna e Prakticum i H:fors. Media-linjen rättare sagt. Idag var en rolig dag. Går på samma klass som Emilia:) Idag hade vi flash och foto. Foto verkar vara roligt å liksom de varkar vara något som jag behärskar men flash har jag ingen aning om. Men no ska de väl gå bra:)

I flashen skall vi göra en kort film,typ 1-1.5min.
I foto ska vi göra något fotoprojekt. Man får själv välja vad man fotar,var och hur. har inte ännu bestämt mig,men jag fick en vanlig Nikon kamera idag som jag skall fota typ 36 bilder me till torsdagen. De hör kanske lite till mitt fotoprojekt. jag har tänkt fota människor som  rusar på inne i stan;) hu de nu sen blir?

Imoron e de en vanlig skoldag. å på kvällen e de samling i prästgården.

Nu>> Äta lite

Ha de jättesuperbra:)Kom ihåg att be:)
Välsignelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0