måndag

dagens låt: bleak feat.ana johnson-fate

jaha så va provveckan slut för min del. inga prov mera för mig, först efter julen tror ja..;)

Idag hade jag matematikprov. Det gick inte alls bra. Borde ha läst mera. Men när jag bara satt å tänkte på Honom å sen så kunde jag inte alls koncentrera mig på matten. onödigt va de ju kanske att sitta å tänka på honom å få en 4i matta när de int ändå säkert blir nåt!:(

imoron bara provkommentar å sen träffa Anna-Stina:) henne ha ja int sett på lääänge.!

sen har jag ledigt en vecka;) ska ti prakticum nästa period å deras period börjar först på måndagen. Måst ändå fara dit denhär veckan å diskutera min läserordning.

Nu ska jag mail till hon som e ansvarig för media linjen å fråga när jag skall komma dit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! De var du som var Sonja :) Jag e Haisuli från Lunarstorm o ja hitta din blog o eftersom här finns en bild så tänkte ja kolla om de var du. Hade du roligt på HD?

2006-11-06 @ 14:59:54
Postat av: Sonja

hej:) jo, jag tyckte no att de va roligt på HD. lite myki folk va de ju förstås mn på ett sätt e de ju bara bra. Hur hade du det då själv?

2006-11-06 @ 15:08:09
URL: http://sonjaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0