förvirrad!

så va provveckan slut för min del å ingen provvecka för mej före först efter julen. fick idag ut mitt matta-prov. de ble en femma. inte så bra mn inte underkänt i alla fall. å de va efter HD ja skrev de så de e helt bra att int få underkänt. +att jag aldrig kunnat matta egentligen. Får en 6 på betyge för att jag varit så aktiv..hmm..aktiv? nåh, int tackar jag nej aldrig mot ett högre vitsord än vad mitt prov resulterade i.
min material baserade uppsats fick jag ut som 7½i vitsord. Helt nöjd e jag nog. Mitt biologi-prov gick så upp åt skogen som de bara kunde gå. fick en 6. Så ingen 9 på betyge för mej, int. hoppas ändå på en 8.:)

Nu har jag ledigt resten av veckan. fast så ledigt blir de nog inte. imoron(onsdag) ska ja ti PRG å träffa anna där vi ska planera våra samlingar som vi skall börja ha varannan torsdag. Imorgon skall jag antagligen till Prakticum för att diskutera min läseordning. på torsdagkväll ska ja ti finska församlingens ungdomskväll. anna, lukke, marit å kanske sören och kalle kommer oxå:)

Har börjat tänka ifall jag skall hoppa av gymnasiet. Vet inte alls om det är min grej! Mina prov går inte bra och hellre skulle jag gå i prakticum på medie-linjen eller sen skulle jag vilja flytta till Österbotten för att studera där. Men gymnasiet vet jag nog verkligen inte om det är min grej. Mamma sade att jag inte skall göra samma misstag som min bror gjorde, han ´blev student och sen började han med att gå i ekenäs på nån bygggrej men nu e han bilmekaniker. Å han trivs så bra me de! Mamma sade att om jag inte orkar med gymnasiet så skall jag inte pina mig igenom de heller. Men nu skall jag gå en period i prakticum och se hur det är om jag trovs där bättre eller om jag ändå skall försöka klara gymnasiet!?

Oj, vad Han bara finns i mina tankar. Tänker hela tiden på Honom. De sku va så skönt att veta att jag skulle kunna berätta allt åt honom och kunna krama honom. Men det kan jag ju inte.
 Vad tycker du? Förtör det mycke en vänskapsrelation om den andra får veta att man har lite starkare känslor för den andra? Dessutom om man inte kännt varandra så hemst länge heller..?! Vågar jag ta chansen och berätta åt honom mina känslor eller borde jga hålla dem inom mig? Hjälp mig snälla nån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0