födelsedag

så var man äntligen 16 och inte en liten 15åring. Hur det är att leva som en 16-åring kommer vara roligt att se:) I alla fall tror jag att de kommer bli bra:)

idag hade jag en helt vanlig skoldag fast jag började först 12.30. nåh, for till skolan för att äta och sedan hade vi bara flash. ååh va de kan vara svårt!! nåh, på måndagen va de supersvårt och det har nog n redan blivit lättare. Får se hur det slutar!:)

Nu>till butiken och fota. Nisse gav som läxa åt mig att fota en fotorulle, d.v.s. 36 bilder som jag sedan imoron själv kan framkalla. Skall se hur det går.

Senare är det Greyn Anatomia. De är egentligen en väldigt bra serie:)
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis såhär lite i efterskott! :) Hoppas du hade en riktigt bra dag.

2006-11-17 @ 22:06:16
Postat av: Sonja

Hanna>Tack!Jo det hade jag nog:)

2006-11-18 @ 08:28:00
URL: http://sonjaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0