an I'm off..

...to HD! vi startar från nickby typ 16.30. Då bär det av..:) De ska bli så roligt att träffa all man inte träffat sen förra HD och att träffa nya människor:)

Idag hade jag dessutom biologi prov. Det gick väl sådär. mitt essäsvar var kanske inte riktigt så bra som de kunde eller borde vara mn jag hoppas att jag ändå får lite poäng för de!! för övrigt så hade jag på onsdagen fysik-prov. De gick oxå sådär. Hoppas att jag får en 6 eller 7. då skulle jag vara nöjd.
På måndagen har jag matematik-prov och tisdagen skulle jag annars ha ledigt mn man måste komma till skolan för provutgivning och kommentarer. De e nog dumt de:(

Nästa vecka borde jag oxå hinna åka till Prakticum för att gå igenom min läseordning.

Nu på HD måste jag komma ihåg/hinna intervju Frida lite till för artikeln. 

Har någon en nikon d50 eller d70 till salu för ett billigt pris tar jag gärna emot ;)

Dagens låt: Ikirouta-etsin turvaa 

Ha de ett skönt veckoslut och sköt om er:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0