mitt veckoslut

Lördagen gick jag på dagen i butiken med mamma och försökte hitta någo bra och fina julklappar medn det lyckades jag inte med. Köpte bara ett pussel till Daniel. Snart måste jag nog börja skaffa mig alla julklappar annars blir det PANIK!!!

På kvällen åkte pappa, mamma och jag till H:fors på konsert till Andreaskyrkan. Det var en julkonsert som Nanna Rosengård och Tomas Höglund och några till uppträdde på. Det var riktigt bra och Nanna och Tomas sjunger så fint!!:) man käner verkligen att Gud är där när de sjunger. Speciellt tyckte jag om Tomas version av låten Bridge over troubled water och om hans Viskar en bön ursprungligen av Peter Jöback. Nannas versioner av låtarna himlen i min famn, Mary did you know, O helga natt och Who would imagine a king? tyckte jag så otroligt mycket om. Man fick nästan tårar i ögonen likaså av Tomas Jul,jul strålande jul.  
Man kan ju samtidigt säga att jag oxå skall dit nästa lördag men då på His Masters Noise julkonsert som de har tillsammans med minerva musikklass. Det skall bli roligt att se kören då jag inte sett den förut och känt så många som sjunger där. Moritz spelar ju piano. Linus och Christa sjunger där. Dessa personer känner jag bässt men andra känner jag oxå:)


Idag har jag hunnit med ganska mycke..har skrivit en finska uppsats.skall ännu ha 2 till.men de skall jag no hinna me. Sedan var jag me mamma å simma. jag måst ju de till jumppan när jag missar de i gymnasiet men de e faktiskt roligt att simma:) har inte gjort de på länge så de va skönt.

Sedan gjorde vi pasta och en köttfärssås. oj vad det var gott:)

Daniel firade idag sin 2-årsdag så vi var alla där. minna, staffan, noora, håkan, mommo, mamma,pappa och jag. päivis föräldrar hade varit där tidigare på dagen. det var riktigt roligt där.

Detta var i stort sätt mitt veckoslut och det har varit så otroligt bra, speciellt lördagkväll:)

snart blir det Amazing Race:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0