lördag..igen en gång..

jaha så var det lördag igen. Mycket har hänt den senaste vecka:) och det är jag så otroligt glad för:) 

Nu skall jag snart åka till skolan och skriva finskaprov. Alla har tydligen idag skoldag. Men det är  nog lite roligt de oxå. Efter provet åker jag med Annika och kira in till Hesa för att kanske handla julklappar och lite smått å gott;) På kvällen skall jag på konsert. His Masters Noise har juh konsert:)

Ett stort problem är vad jag skall köpa till mina bröder och mamma och pappa? det är väldigt svårt att hitta nåt bra. Sen skall jag oxå köpa nåt till Anna-Stina,Annika och Kira. kanske jag ännu köper till en viss gullig och snäll typ;) Man vet aldrig.:)

Men för tillfället är jag otroligt gladd och nöjd med mitt liv. En sak fattas men hoppeligen kommer det oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0