jullov

äntligen har man jullov:) Det är så otroligt skönt!
 Igår var jag på gymnasiets julfest. Det var roligt och ett trevligt program. 3:orna hade verkligen lyckats:)
 Träffade också många vänner som jag inte sett på 6 veckor p.g.a. mitt utbyte till prakticum. Där var det julfest idag. Finlands lucia var där och sjöng vackert. Det var riktigt bra det oxå:)

Efter julfesten gjorde vi färdigt vår animationsfilm och sedan gick vi till Chico's och äta. Vi var Anna,Carola,Marika,Jenny,Daniela,Emilia och jag. De är alla jättetrevliga flickor:) 

Nu när jag är ledig imoron borde jag städa och sånt..men jag orkar kanske inte eftersom jag har lite feber..inte nå mycke mn lite stegring. Typiskt min tur att nästan vid varje lov bli sjuk.  Men hoppeligen blir jag frisk till julafton:)

På jullovet skall jag hinna med ganska mycket. Jag skall träffa Annika och Kira,Daniel:), Anna-Stina. Vara på MVV,vara hemma,shoppa,gå på bio:) Jag har en känsla av att detta jullov kommer bli otroligt bra:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0